مطالب های مفید

من در این سایت مطالب مختلفی ایجاد می کنم

مطالب های مفید

من در این سایت مطالب مختلفی ایجاد می کنم

آخرین نظرات

مقدمه

همه ی ما ایرانی هستیم و خون و غیرت ایرانی در رگ ها و ریشه هایمان قرار دارد و جوهره و شخصیت ما را شکل می دهد. ما مردم ایران به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم، زیرا فقط در کشورمان که زبان اصلی آن فارسی است در زیر این سقف بزرگ آسمان با انواع گویش ها، لهجه ها، دین و آئین در صلح و آرامش زندگی می کنیم. با هم و دست در دست هم، به امید فردایی بهتر و آینده ای روشن، گام های پیشرفت و توسعه و ترقی را طی می کنیم. ایران وطن من همان جایی است که من متولدو بزرگ شده ام و با تمام وجود سعی می کنم به عنوان عضوی از این خانواده ی بزرگ ایرانی نقشی در پیشرفت و اثر بخشی مثبت در آن داشته باشم و در این خاک با ارزش با تمام افتخار خود چشم ببندم و در آن ابدی شوم.

نقش شما دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست؟

ما باید ادامه دهنده ی راه شهیدان باشیم. بدین منظور باید بر قرآن و دین اسلام تکیه زده و با داشتن جامعه سالم و امن، قدم بزرگی برای شکل گیری ایرانی قوی برداریم. در این راه باید دشمنان همیشگی کشورمان را بشناسیم، فریب وعده های آنها را نخوریم و در برابر مستکبران و زورگویان ایستادگی کنیم. همچنین یکی از عوامل مهم دیگر برای پیشرفت کشورمان، سرمایه گذاری در عرصه آموزش و پرورش به ویژه در بخش مهارت آموزی است. زیرا تحصیل و مهارت آموزی دانش آموزان در محبطی شاداب و خلاقانه می تواند تاییر بسیاری در پیشرفت کشورمان داشته باشد. همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند «امید من» به شما دبستانی هاست. به امید داشتن ایرانی قوی و سرافراز.

 

نظرات  (۱)

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی